SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

FamousGrey/NMBS : "Weekendbiljet"

Dinsdag 24 April 2018


FamousGrey/NMBS :
Assets :
radio poster 'Oostende' poster 'Brussel' poster 'Doornik' poster 'Antwerpen'
Credits :
Client : SNCB-NMBS
Contacts : Bart De Groote, Sabine Jonckheere, Jean-Pierre Havelange, Régine Deliège
Agency : FamousGrey
CD : Peter Ampe
Creation : Geert De Rocker
Creation : Tom Berth
Copy Fr : Olivier Roland, Hugues Van Den Steen
Copy Nl : Eva De Jonckheere
Strategic Planner : Coppelia de Crane d’Heysselaer
Brand Leader : Vincent Vandam
Business Director : Naike Van Hulle
PR Manager : Liedewij Verbiest
Radio Production Company : FamousGrey Productions
Production Director : Emily Rammant
Producer : Tina De Pauw
Sound Engineer : Eli Sundermann









INTERVIEW

Barbara Verougstraete (The Oval Office):

Barbara Verougstraete (The Oval Office): "Podcast is een impactvolle tool voor storytelling"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier