SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Happiness/VOO : "Calin gênant"

Woensdag 18 April 2018


Happiness/VOO :
Assets :
spot Tv poster radio
Credits :
Director : Fred De Loof
DOP : Thomas Buelens
Producer : Yves Legrève, Efrosini Spanoudis, Jeroen Berx
Radio Production Company : Bleu Nuit
Radio Director : Benoit Pirson
Client : VOO
Contacts : Christophe Segaert, Delphine Lenel, Nicolas De Preter, Aude Vanstalle, Jessica Demeer, Sophie Neirynck
Agency : Happiness Brussels
Executive Creative Management : Karen Corrigan
CD : Geoffrey Hantson
CD : Philippe Fass
Senior Creative Coach : Katrien Bottez
Creation : Roxane Schneider
Creation : Pieter Claeys
Creation : Thomas Cappelle
Creation : Tadeu Bossart
Head of Studio : Romaine Dhainaut
Graphic Designer : Lisa Leloux
Graphic Designer DTP : Alexandra Carosielli, Kassandra Donia
Copy : Stéphane Opdenbosch, Michel Simos
Group Account Director : Pascal Kemajou
Strategic Director : Isabelle Koelman
Account Manager : Georgia Vandenberghen
Account Executive : Camille Martin-Schmets
Agency Producer : Sophie Gunsbourg, Bart Vande Maele
Film Production Company : Latcho Drom









INTERVIEW

Joachim van Beust (Auxipress):

Joachim van Beust (Auxipress): "Dankzij big en smart data kunnen we bewijzen wat voor discours lezers van een merk verwachten"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier