SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

These Days/Telenet : "Blue Miauwday"

Maandag 15 Januari 2018


These Days/Telenet :
Assets :
The Making Of 'Blue Miauwday' 'Blue Miauwday' 'Blue Miauwday' 'Blue Miauwday' 'Blue Miauwday' 'Blue Miauwday' 'Blue Miauwday' 'Blue Miauwday' 'Blue Miauwday' 'Blue Miauwday'
Credits :
Client : Telenet
Contacts : Marijke Vissers, Erik Van Der Kolk, Filip Nuyts
Agency : WUNDERMAN
CD : Manuel Ostyn
CD : Pieter Staes
Creation : Kate Bellefroid
Creation : Jolien Tuyteleers
Design & Decor : Inge Vanhees, Nathalie Wlostowski
Associate Design Director : Sebastien Greffe
Social Media Manager : Thea Van Damme, Chloé Van Elsen
Project Manager : Stephanie Katic
Producer : Ingeborg Van Hoof, Marlies Neudt, Bruno Dejonghe
Camera : Pieter-Jan Claessens
Sound : Menno Van Riet
Montage : Olivier Van Rompaey, Mikael Naudet



Vandaag is het Blue Monday, de meest deprimerende dag van het jaar. Om die te overleven bedacht These Days voor Telenet ‘Blue Miauwday’, een spektakel van drie en een half uur (!) met superschattige poesjes in een voor de gelegenheid op maat gemaakt decor. Op het programma: een startbijeenkomst, een voetbalwedstrijd, zandkastelen bouwen, een televisiesessie, een dubbele romantische tête-à-tête en… een after work party. Het geheel is vanaf 14u te zien op de zender Play Time, alsook op de Facebook-pagina. Het concept, het decor en de hele productie zijn het werk van These Days.






INTERVIEW

Joachim van Beust (Auxipress):

Joachim van Beust (Auxipress): "Dankzij big en smart data kunnen we bewijzen wat voor discours lezers van een merk verwachten"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier