SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Air/BMW : "WhatsApp"

Dinsdag 16 Januari 2018


Air/BMW :
Assets :
'BMW WhatsApp X2'
Credits :
Client : BMW Belux
Contacts : Steven De Deyne, Wim Verbeurgt
Agency : Air Brussels
ECD : Eric Hollander
Creation : Joeri Van Den Broeck
Creation : Dieter De Ridder
Connection Planner : Max Vansanten
Strategy : Dieter Riemaeker
Account : Ophélie Van Hagendoren
Digital Designer : Filiz Elaerts
Digital Production : Greg Pin, Olivier De Smet



Air ontwikkelde ‘WhatsApp met de BMW X2’, een actie die voorgesteld wordt als een nieuwe vorm van tweerichtingscommunicatie. Wie zijn nummer ingeeft op het bijhorende online platform, ontvangt via WhatsApp niet alleen content (exclusieve info, video’s en foto’s) en geschenken, maar kan ook chatten met experten van de autofabrikant. Het is de eerste keer dat een automerk zich in België met de app associeert. De strategie en de content zijn het werk van de nieuwe contentcel van Air.






INTERVIEW

Joachim van Beust (Auxipress):

Joachim van Beust (Auxipress): "Dankzij big en smart data kunnen we bewijzen wat voor discours lezers van een merk verwachten"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier