SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Gents/SOS Kinderdorpen : "REALLY ugly sweaters"

Dinsdag 12 December 2017


Gents/SOS Kinderdorpen :
Assets :
'Reallyuglysweater.be'
Credits :
Client : SOS Villages d'Enfants - SOS Kinderdorpen
Contact : Tom Moons
Agency : gents
CEO : Leen Van der Mijnsbrugge
CD : Tim Helsen
Creative Strategy Director : Sander Vanermen
Senior Creative : Vincent Daenen
Creative Strategist : Janne Van Robays
Interactive Design Director : Simon Pertz
Senior Web Architect : Diederik Van Hoorebeke
Senior Interactive Designer : Thomas Heylen
Senior Designer : Martijn Leenaers
Account Director : Julie Bataillie
Account Manager : Albane Paret



Je had al lelijke kersttruien, nu zijn er ook de #reallyuglysweater. Daarop staat een… gebombardeerde kerststal in een Syrisch vluchtelingenkamp. Een harde maar helaas zeer reële boodschap voor al diegenen die elke dag in Syrië vechten. Gents creëerde het kledingstuk voor rekening van SOS Kinderdorpen en diens projecten in Aleppo en Tartous. Zo wil de vereniging de andere kant van de feestdagen tonen en alle kinderen ter wereld een echt vreugdevolle Kerst te geven. De #reallyuglysweater wordt verkocht voor de prijs van 55 euro op Reallyuglysweater.be. De winst wordt integraal doorgestort aan SOS Kinderdorpen.






INTERVIEW

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier