SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Happiness/OVK : "Speedtalk"

Maandag 9 Oktober 2017


Happiness/OVK :
Assets :
'#SpeedTalk. Sommige gesprekken vergeet je nooit meer.'
Credits :
Client : Ouders van Verongelukte Kinderen / Parents d’Enfants Victimes de la Route
Contacts : Koen Van Wonterghem, Ellen Ruys, Alexia Creton
Agency : Happiness Brussels
CEO & Strategic Director : Karen Corrigan
CD : Geoffrey Hantson
CD : Tim Schoenmaeckers
CD : Niels Sienaert
Creation : Manuel De Vos
Creation : Aaron Denolf
Creation : Jawad Boumalek
Creation : Jarne Eetesonne
Creation : Catherine Caristo
Creation : Elien De Brouwer
Creation : Saartje Degryse
Creation : Jochen De Blaere
Creation : Jules de Boon
Group Account Director : Hans Smets
Account Manager : Tine Van Hasselt
Director : Simon Schuurman
DOP : Ruben Royaert, Simon Schuurman
Sound : Karel Verstreken, Mathias Van Gasse
Editor : Simon Schuurman
Grading : Florian Keirse
Agency Producer : Bart Vande Maele
Agency Sound Production : Seth Michielsen
Special Thanks to : De Federale Wegpolitie, Garage De Bruyn, Luca School of Arts, Michelle Moreau, Jan Vandevelde, Viviane Boulanger, Bertrand Jardon, and all drivers who agreed to be featured in this film









INTERVIEW

Joachim van Beust (Auxipress):

Joachim van Beust (Auxipress): "Dankzij big en smart data kunnen we bewijzen wat voor discours lezers van een merk verwachten"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier