SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

DDB/BAM : "Pearl"

Maandag 18 September 2017


DDB/BAM :
Assets :
'Meet Pearl, the world’s first Artificial Intelligence award jury.'
Credits :
Client : Belgian Association of Marketing (BAM)
Contacts : Patrick Steinfort, Jeremy Muylaert, Barbara D’Hondt
Agency : DDB Brussels
CD : Peter Ampe
CD : Odin Saillé
Creation : Sara West
Creation : Silke Beurms
Copy : Kenn Van Lijsebeth
Design : Sven Verfaille
Strategic Planner : Jorian Vanvossel
Business Director : Francis Lippens
Account Producer : Maria-Laura Laubenthal
Digital Producer : Stefanie Warreyn
PR : Kenn Van Lijsebeth
AI Development : Faction XYZ
Head of Machine Learning : Jos Polfliet
Chief Technology Officer : Joeri Van Steen
Vidoe Indexer Service : Microsoft
Program Manager Cognitive Services Microsoft : Milan Gada
Animation : Dividebyfour
3D Director : Maarten Baert
Lead 3D Artist : Rik De Lausnay
Houdini Artist : Gabriel Hennessy
Voice Recording : Raygun
Voice Coach : Peter Baert
Voice "Pearl" : Lucy Akhurst









INTERVIEW

Gert Ysebaert (Mediahuis):

Gert Ysebaert (Mediahuis): "Onze business is journalistiek en die moeten we verzilveren, via welk kanaal dan ook"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier