SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

DDB/BAM : "Pearl"

Maandag 18 September 2017


DDB/BAM :
Assets :
'Meet Pearl, the world’s first Artificial Intelligence award jury.'
Credits :
Client : Belgian Association of Marketing (BAM)
Contacts : Patrick Steinfort, Jeremy Muylaert, Barbara D’Hondt
Agency : DDB Brussels
CD : Peter Ampe
CD : Odin Saillé
Creation : Sara West
Creation : Silke Beurms
Copy : Kenn Van Lijsebeth
Design : Sven Verfaille
Strategic Planner : Jorian Vanvossel
Business Director : Francis Lippens
Account Producer : Maria-Laura Laubenthal
Digital Producer : Stefanie Warreyn
PR : Kenn Van Lijsebeth
AI Development : Faction XYZ
Head of Machine Learning : Jos Polfliet
Chief Technology Officer : Joeri Van Steen
Vidoe Indexer Service : Microsoft
Program Manager Cognitive Services Microsoft : Milan Gada
Animation : Dividebyfour
3D Director : Maarten Baert
Lead 3D Artist : Rik De Lausnay
Houdini Artist : Gabriel Hennessy
Voice Recording : Raygun
Voice Coach : Peter Baert
Voice "Pearl" : Lucy Akhurst









INTERVIEW

Joachim van Beust (Auxipress):

Joachim van Beust (Auxipress): "Dankzij big en smart data kunnen we bewijzen wat voor discours lezers van een merk verwachten"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier