SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

TBWA/Base : "Based on"

Dinsdag 12 September 2017


TBWA/Base :
Assets :
TVC poster radio 'Wout' radio 'Mehdi' radio 'Daan'
Credits :
Client : Base
Contacts : Nathalie Rahbani, Inge Van Der Haegen, Karlien Kelgtermans, Isabelle Bacro, Michel Moriaux
Agency : TBWA\BRUSSELS
CD : Jeroen Bostoen
Creation : Thomas Driesen
Creation : Olaf Meuleman
Creation : Regine Smetz
Creation : Vincent Nivarlet
Creation : David Maertens
Creation : Greg Van Buggenhout
Account Team : Jochen De Greef, Max Fauconnier, Charlotte Lindemans
Social Team : Nigel Ooms & Melissa Janssen
Design Director : Hendrik Everaerts
Lead Design : Vincent De Boeck
Design : Vincent De Boeck, Olivia Maisin
Motion Design : Vincent De Boeck, Enzo Piccinato
Strategy : Bert Denis, Gunther van Lany, Pauline Kinet, Rindert Dalstra
Digital Project Managers : Ken Kools, Stijn Mertens, Jan Bikkembergs
Digital Copywriter : Ann Vanminsel
Digital Design : Yannick Van der Goten, Frederik Severijns, Ruben Temmerman
Film Production Company : SAKE
Radio Production Company : SAKE
Producers : Katrien Van den Brande, Veerle Van Melkebeke
Post-Production Image & Sound : Gwenn Nicolay, Jan Pollet, Enzo Piccinato
Music : Disclosure - You & Me (Flume Remix)









INTERVIEW

Brice Le Blévennec (Emakina):

Brice Le Blévennec (Emakina): "De sleutel ligt in het ontwerpen van elegante 'User Experiences'"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier