SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

LDV/Kind en Gezin : "Kraamkaartjes"

Woensdag 23 Augustus 2017


LDV/Kind en Gezin :
Assets :
Kraamkaartjes Kraamkaartjes Kraamkaartjes
Credits :
Client : Kind en Gezin
Agency : LDV United
Account Team : Evi Messagie, Marieken Maes
CD : Kristof Snels
Creation : Anneleen Godemont
Illustration : Isabelle Geeraerts
Strategy : Tomas Sweertvaegher, Zita Theunynck
PR : Lewis



De weken en maanden na de geboorte van een kind zijn vaak zeer ingrijpend voor de jonge ouders. Desalniettemin roepen ze amper de hulp van hun vrienden en familie in omdat ze niet de indruk willen wekken dat ze hun verantwoordelijkheid niet willen opnemen. Als oplossing bedachten en maakten LDV United en Kind en Gezin zogenaamde 'kraamkaartjes' en meer bepaald een serie cadeaukaartjes die familieleden en vrienden aan de jonge ouders kunnen schenken om aldus hun hulp aan te bieden. De kaartjes werden in de markt gezet via de sociale media en met de steun van de bv’s Véronique Leysen en Eva Tuytelaers die tegelijkertijd een debat openden. De media gingen er gretig in mee. Opdracht geslaagd dus.






INTERVIEW

Michel Dupont:

Michel Dupont: "Er komt wellicht een dag dat adverteerders gaan smeken om op TF1 te mogen."



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier