SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

TBWA/Levis : "Ode to MS Paint"

Donderdag 27 Juli 2017


TBWA/Levis :
Assets :
'Ode to MS Paint'
Credits :
Client : Levis
Contacts : Annick De Bode, Christel Smets
Agency : TBWA\BRUSSELS
CD : Jeroen Bostoen
Creation : Arnaud Bouclier
Creation : Philip de Cock
Creation : Charlotte Mulders
Creation : Melissa Janssen
Account Team : Yolanda Lopez, Quentin Couturier
Production Team : Joris De Roeck, Christine Lips, Marianne Gualtieri, Victor Wimot, Carlota Schuermans



MS Paint is weldra niet meer. Microsoft kondigde aan dat de (ooit) populaire schets- en tekensoftware niet meer bij de Windows update zal zitten. En dat vond Levis een spijtige zaak. De Belgische nummer 1 in échte ‘paint’ gaf daarom een gepaste ode, kort op de bal, via een Facebook Live.
 
Samen met TBWA trok Levis haar verfpakje aan en gingen ze aan de slag. Heel de middag lang konden gewezen Paint-fans suggesties achterlaten in de comments. En die voorstellen? Die werden geschilderd op het doek, real time te volgen op Facebook. Een kat, een eenhoorn, een kabouter en tal van andere herkenbare droedels passeerden drie uur lang de revue. En het resultaat? Een geslaagde mix van echt en virtueel verven. 






INTERVIEW

Alex Thoré (Magis Company):

Alex Thoré (Magis Company): "Mijn toverdrank bevat een positieve instelling en resultaten"



DOSSIER  



Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


BOA & BOCA: de gouden cases  


De Best of Activation hebben hun verdict bekendgemaakt. Dit jaar werden er 38 prijzen uitgereikt. Parallel met de BOA organiseerden de ACC en Custo voor het eerst de Best of Content Awards. Die...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier