SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

TBWA/Levis : "Ode to MS Paint"

Donderdag 27 Juli 2017


TBWA/Levis :
Assets :
'Ode to MS Paint'
Credits :
Client : Levis
Contacts : Annick De Bode, Christel Smets
Agency : TBWA\BRUSSELS
CD : Jeroen Bostoen
Creation : Arnaud Bouclier
Creation : Philip de Cock
Creation : Charlotte Mulders
Creation : Melissa Janssen
Account Team : Yolanda Lopez, Quentin Couturier
Production Team : Joris De Roeck, Christine Lips, Marianne Gualtieri, Victor Wimot, Carlota Schuermans



MS Paint is weldra niet meer. Microsoft kondigde aan dat de (ooit) populaire schets- en tekensoftware niet meer bij de Windows update zal zitten. En dat vond Levis een spijtige zaak. De Belgische nummer 1 in échte ‘paint’ gaf daarom een gepaste ode, kort op de bal, via een Facebook Live.
 
Samen met TBWA trok Levis haar verfpakje aan en gingen ze aan de slag. Heel de middag lang konden gewezen Paint-fans suggesties achterlaten in de comments. En die voorstellen? Die werden geschilderd op het doek, real time te volgen op Facebook. Een kat, een eenhoorn, een kabouter en tal van andere herkenbare droedels passeerden drie uur lang de revue. En het resultaat? Een geslaagde mix van echt en virtueel verven. 






INTERVIEW

Colruyt benadert multiculturaliteit vanuit holistische aanpak

Colruyt benadert multiculturaliteit vanuit holistische aanpak



DOSSIER  



CIM NRS 2018: onze analyses  


In afwachting van de een jaar geleden aangekondigde ontwikkelingen (de schatting van het bereik per dag voor de kranten, die van het bereik per nummer van de magazines en de merkbereikmeting door...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Profitability Survey 2017 : De groei was van korte duur voor de ACC-bureaus  


Naar jaarlijkse gewoonte verzamelde de Association of Communication Agencies (ACC) de financiële cijfers van zijn leden om de temperatuur van de markt te meten. Het resultaat voor 2017? Een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Forrester maant reclameholdings aan hun businessmodel te herzien  


Kan creatief ondernemerschap het businessmodel van de communicatiebureaus redden? Ted Schadler, VP Principal Analyst bij Forrester, stelt de vraag op de beroemde blog van zijn werkgever en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier