SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

TBWA/Levis : "Ode to MS Paint"

Donderdag 27 Juli 2017


TBWA/Levis :
Assets :
'Ode to MS Paint'
Credits :
Client : Levis
Contacts : Annick De Bode, Christel Smets
Agency : TBWA\BRUSSELS
CD : Jeroen Bostoen
Creation : Arnaud Bouclier
Creation : Philip de Cock
Creation : Charlotte Mulders
Creation : Melissa Janssen
Account Team : Yolanda Lopez, Quentin Couturier
Production Team : Joris De Roeck, Christine Lips, Marianne Gualtieri, Victor Wimot, Carlota Schuermans



MS Paint is weldra niet meer. Microsoft kondigde aan dat de (ooit) populaire schets- en tekensoftware niet meer bij de Windows update zal zitten. En dat vond Levis een spijtige zaak. De Belgische nummer 1 in échte ‘paint’ gaf daarom een gepaste ode, kort op de bal, via een Facebook Live.
 
Samen met TBWA trok Levis haar verfpakje aan en gingen ze aan de slag. Heel de middag lang konden gewezen Paint-fans suggesties achterlaten in de comments. En die voorstellen? Die werden geschilderd op het doek, real time te volgen op Facebook. Een kat, een eenhoorn, een kabouter en tal van andere herkenbare droedels passeerden drie uur lang de revue. En het resultaat? Een geslaagde mix van echt en virtueel verven. 






INTERVIEW

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie):

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie): "Als het hart de richting aangeeft, volgt het hoofd vanzelf"



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier