SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

DDB/Studio Brussel : "De Festivolhouder"

Dinsdag 30 Mei 2017


DDB/Studio Brussel :
Assets :
spot Tv RP
Credits :
Client : Studio Brussel
Contacts : Jan Van Biesen, Witse Van Rillaer
Agency : DDB Brussels
CD : Odin Saillé
CD : Peter Ampe
Creation : Jan Schoofs
Creation : Jonas Caluwé
Account Team : Francis Lippens, Kirsten Vanderbeke, Romy Vierhouten
TV Producer : Brigitte Verduyckt
PR : Kenn Van Lijsebeth
Film Production Company : The Breakfast Club
Director : Kurt De Leijer



A l'approche de l'ouverture de la saison 2017 des festivals d'été, DDB Brussels annonce l'orchestration d'une expérience pour le moins rock 'n roll pour Studio Brussel, qui, cette année encore, veut s'imposer comme la radio par excellence de ces événements musicaux estivaux. Pendant 100 jours, 33 festivals et deux concerts, Bouba Kalala, un ex-candidat de l'émission flamande à succès, "De Mol", sera "De Festivalhouder" pour la radio flamande… Autrement dit, l'homme sera l'envoyé spécial de Studio Brussel à chaque festival d'été et alimentera (entre autres) ses réseaux sociaux, à commencer par Instagram Stories. L'activation est annoncée via des RP, du print et un spot TV.






INTERVIEW

Gert Ysebaert (Mediahuis):

Gert Ysebaert (Mediahuis): "Onze business is journalistiek en die moeten we verzilveren, via welk kanaal dan ook"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier