SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

DDB/Studio Brussel : "De Festivolhouder"

Dinsdag 30 Mei 2017


DDB/Studio Brussel :
Assets :
spot Tv RP
Credits :
Client : Studio Brussel
Contacts : Jan Van Biesen, Witse Van Rillaer
Agency : DDB Brussels
CD : Odin Saillé
CD : Peter Ampe
Creation : Jan Schoofs
Creation : Jonas Caluwé
Account Team : Francis Lippens, Kirsten Vanderbeke, Romy Vierhouten
TV Producer : Brigitte Verduyckt
PR : Kenn Van Lijsebeth
Film Production Company : The Breakfast Club
Director : Kurt De Leijer



A l'approche de l'ouverture de la saison 2017 des festivals d'été, DDB Brussels annonce l'orchestration d'une expérience pour le moins rock 'n roll pour Studio Brussel, qui, cette année encore, veut s'imposer comme la radio par excellence de ces événements musicaux estivaux. Pendant 100 jours, 33 festivals et deux concerts, Bouba Kalala, un ex-candidat de l'émission flamande à succès, "De Mol", sera "De Festivalhouder" pour la radio flamande… Autrement dit, l'homme sera l'envoyé spécial de Studio Brussel à chaque festival d'été et alimentera (entre autres) ses réseaux sociaux, à commencer par Instagram Stories. L'activation est annoncée via des RP, du print et un spot TV.






INTERVIEW

Alex Thoré (Magis Company):

Alex Thoré (Magis Company): "Mijn toverdrank bevat een positieve instelling en resultaten"



DOSSIER  



Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


BOA & BOCA: de gouden cases  


De Best of Activation hebben hun verdict bekendgemaakt. Dit jaar werden er 38 prijzen uitgereikt. Parallel met de BOA organiseerden de ACC en Custo voor het eerst de Best of Content Awards. Die...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier