SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Ogilvy & Social.Lab/Federale overheid : "België. Eigenzinnig fenomenaal."

Dinsdag 18 April 2017


Ogilvy & Social.Lab/Federale overheid :
Assets :
website Leaflet Press social media spot social media spot social media spot
Credits :
Client : Federale overheid / Gouvernement fédéral
Contacts : Arlin Bagdat, Caroline Joris, Sara Buys, Yasmina Amire
Agency : Ogilvy & Social.Lab
Strategy : Jakub Hodbod, Julie Frédérickx, Mathieu De Moor
CD : Mathieu Cardon
CD : Kim Genkinger
Creation : Bill Billquin
Creation : Sebastien Stevens
Creation : Raphaël Allegro, Gauthier Fairon, Arnaud Gerats, Pia Tamm, Anton Vander Haeghen, Sara Vertongen, Pieter Decanniere
Design : Pierre Lambreth, Alexandre Simionescu
Studio : Anne De Bruyne, Xavier Vanderplancke
Account Team : An Vande Velde, Valérie Lefever, Carole Fredericq, Charlotte Dejonghe, Caroline Robert, Leopold Lannoy
PR : Alessandra Teston, Tina Bielawska
Digital Development : Sadaf Naqui, Letizia Gosselin, Dreams and Creations, Mojuice
Print Production : Frank Machtelinckx
Traffic : Vanessa Boddewijn









INTERVIEW

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie):

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie): "Als het hart de richting aangeeft, volgt het hoofd vanzelf"



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier