SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

20something/AWSR : "Ralentissez sinon"

Maandag 3 April 2017


20something/AWSR :
Assets :
'Ralentissez sinon'
Credits :
DOP : Wim Van Swijgenhoven
Editor : Adil Nahjari
Sound Design : Thibaut Darscotte
Grading : The Fridge
Executive Producer : Jason Felstead
Producer : Audrey Dierckx
Production Manager : Thomas Landeloos
Online Platform : Côté Clair
Client : AWSR
Contacts : Anne Salmon, Marine Yvergniaux
Agency : 20Something
Account Team : Aurélie Bouchez, Florent Pointcheval
Strategic Planner : David Burny, Alice Renders
CD : Benoit Vancauwenberghe
CD : Quentin Watelet
Creation : Alexandre Grevesse
Creation : Louis Roba
Digital Creative : Jérôme Lefebvre
Graphic Designers : Elise Léonard, Jordan Rubens
Art Buyer : Marc Van Den Bossche
Film Production Company : Hamlet
Director : Fred De Loof









INTERVIEW

Brice Le Blévennec (Emakina):

Brice Le Blévennec (Emakina): "De sleutel ligt in het ontwerpen van elegante 'User Experiences'"



DOSSIER  



De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier