SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

BBDO/Q2: "Peking Express"

Donderdag 23 Maart 2017


BBDO/Q2:
Assets :
spot Tv
Credits :
Client : Q2, Medialaan
Contacts : Koen Kreynen, Nele Baeyens 
Agency : BBDO Belgium
CD : Klaartje Galle
Creation : Jutta Callebaut
Creation : Girbe Bogaerts
Strategy : Wouter Van den Herrewegen
Agency Producer : Patricia Van de Kerckhove, Renée Vermeire  
Film Production Company : Czar
Director : Lieven Van Baelen
DOP : Lieven Van Baelen
Executive Producer : Eurydice Gysel
Producer : Lander Engels
Post-Production : Bieke De Keersmaeker
Editor : Manu Van Hove, Robin De Praetere
Grading : Joost Van Kerckhove
Online : Robin De Praetere
Music & Sound : Brandy
Account Team : Evelyn Savels, Kurt Cattoor, Daniel Schots










INTERVIEW

Barbara Verougstraete (The Oval Office):

Barbara Verougstraete (The Oval Office): "Podcast is een impactvolle tool voor storytelling"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier