SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Creaxial/Scope Pictures: "Love is dead"

Donderdag 17 November 2016


Creaxial/Scope Pictures:
Assets :
website Facebook Instagram Twitter
Credits :
Client : Scope Pictures
Agency : creaxial
CD : Hervé Paques
CM : Mateusz Kukulka

Je ontmoet elkaar via Meetic of Tinder om vervolgens uit elkaar te gaan met Love is Dead… Aldus de USP van de Brusselse start-up, opgericht door Mathias Lonisse. Die organiseert het einde van je relatie zonder dat je je toekomstige ex-partner onder ogen hoeft te komen. 

Om zijn diensten bekend te maken was Love is Dead actief op het internet en op de sociale netwerken (Facebook, Twitter, Instagram), met onder andere een online tool waarmee je kunt testen hoe het met je koppel gesteld is.

Het geheel werd ontworpen door Creaxial (Strategie Agency)… met inbegrip van de start-up en zijn fictieve diensten. Het geheel is bedoeld voor de promotie van de film 'Rupture pour tous' van Eric Capitaine. Sinds ongeveer drie weken onderhoudt Creaxial een teasing op de sociale media en online die slim twijfel zaait over de ware bedoelingen van Love is Dead. Een mooie media-actie.






INTERVIEW

Brice Le Blévennec (Emakina):

Brice Le Blévennec (Emakina): "De sleutel ligt in het ontwerpen van elegante 'User Experiences'"



DOSSIER  



De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier