SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Silver & Copper/Ciné-Télé-Revue: "Nouvelles grilles, plus simples, plus claires"

Woensdag 5 Oktober 2016


Silver & Copper/Ciné-Télé-Revue:
Assets :
spot Tv & cinema spot Tv & cinema radio print 'émissions sportives' print 'séries policières' print 'séries médicales'
Credits :
Producer : Nicolas Vandooren
Contact Client : Gaëlle Mauroit
Client : Ciné-Télé-Revue
Agency : SILVER & COPPER
CD : Didier Vanden Brande
Creation : Anabelle Gérardy
Creation : Camille Stassen
Creation : Célia Grandhomme
Creation : Justine Van Hoorebeke
Creation : Florent Lemaire
Creation : Alicia Nieto
Client Service Director : Sandrine Paquay
Film Production Company : Ouat Prod
Director : Corantin Parmentier
Sound Design : Gum Studio
Photographer : Christophe Gilbert
Radio Production Company : SonicMusic









INTERVIEW

Brice Le Blévennec (Emakina):

Brice Le Blévennec (Emakina): "De sleutel ligt in het ontwerpen van elegante 'User Experiences'"



DOSSIER  



De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier