SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

LDV United/BPC: "Powered by Rio"

Woensdag 1 Juni 2016


LDV United/BPC:
Assets :
'Powered by Rio' 'Powered by Rio' UK
Credits :
Client : Belgian Paralympic Committee
Contacts : Antoine Collard, Guillaume Gobert
Agency : LDV United
CD : Kristof Snels
Creation : Thomas Thysens
Creation : Olaf Meuleman
Film Production Company : ADULT
Director : Camille Herren
Executive Producer : Walter Van Cleynenbreugel
Producer : Brechje Depourcq, Katia Renson
DOP : Thomas Buelens
Second Unit Camera : Camille Herren
Audio Post-Production : Wave Studios Amsterdam
Recording Studio : Cobra
Athletes : Jonas Van de Steene, Maarten Libin, Marieke Vervoort, Peter Genyn, Joachim Gérard, Mike Denayer, Michèle George, Christophe Hindricq, Diederick Schelfhout









INTERVIEW

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier