SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

mortierbrigade/Equal Pay Day/Zij-kant: "Amazon Eve"

Dinsdag 8 Maart 2016


mortierbrigade/Equal Pay Day/Zij-kant:
Assets :
'Amazon Eve' website
Credits :
Music : Lascia ch'io pianga (Air de Almirena) by Ragin Derek Lee, Christophe Rousset, Les Talens Lyriques & Ewa Mallas-Godlewska / Naïve Records
Client : Equal Pay Day Europe
Contacts : Vera Claes, Lodewijk Blijerveld, Lesia Radelicki
Agency : mortierbrigade
Producers : Lore Meert, Charlotte Coddens
Strategy : Vincent D'Halluin
CD : Jens Mortier
CD : Joost Berends
CD : Philippe De Ceuster
Creation : Willem De Wachter
Creation : Kwint De Meyer
Creation : Joost Berends
Creation : Koen Mortier
Film Production Company : Czar
Director : Koen Mortier
Producers : Joop Hassen, Eurydice Geysel
Producer LA : Kimi A.E. Porter
Post-Producer : Bieke De Keersmaecker
DOP : Stoeps Langensteiner
Editor : Martin Leroy
Sound : Senjan Jansen
Grading : Joost Van Kerckhove
Online : Moxy









INTERVIEW

Joachim van Beust (Auxipress):

Joachim van Beust (Auxipress): "Dankzij big en smart data kunnen we bewijzen wat voor discours lezers van een merk verwachten"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier