Fr

TRAINING&BOOKS

AOTY 24, de debatten: de visie van bureaus en adverteerders

Zondag 24 Maart 2024

AOTY 24, de debatten: de visie van bureaus en adverteerders

Op donderdag 28 maart vanaf 14u30 organiseren PitchPoint en MM in de UGC Toison d'Or in Brussel, bij wijze van aanloop naar de Agency of the Year Awards Night, een reeks debatten waarin adverteerders en bureaus hun standpunten delen over een reeks actuele onderwerpen, gaande van de geïntegreerde bureau-ecosystemen tot de impact van artificiële intelligentie, de eeuwige problematiek van de vele pitches, de plaats van jonge bureaus op de radar van adverteerders en duurzaamheid in marketing.
 
Aan deze debatten, gemodereerd door Alain Heureux, de MC van onze MM Tech Club, nemen vertegenwoordigers van de AOTY 2024-finalisten deel, samen met een adverteerders uit de jury.
 
Zullen present zijn: Thomas Angerer (BeInfluence Europe), Ken Callebaut (Fantastic), Valérie Demeure (Accenture Song), Catherine Hubaut (Gamned), Karen Corrigan (Happiness), Manon Glauden (VO Group), Sarah Levin (Stellar Lab), Francis Lippens (FamousGrey), Stijn Pauwels (FightClub), Odin Saillé (Mutant), Jan Teulingkx (Good), Cédric Van Kan (Ogilvy Social. Lab), Wim Vermeulen (Bubka) en Damien Walkiers (The Crew).
 
Aan adverteerderszijde verwachten we Jelle Deconinck (Volvo), Valérie Delaby (Lay's Europe), Elke De Vuyst (Lidl), Annelies Evens (Recupel), Andy van Hassel (Duvel Moortgat), Christine Jean, Kris Michiels (Nationale Loterij) en juryvoorzitster Mélanie Decelle (Spadel).
 
Ook Martine Ballegeer (PointPoint), Serge De Schryver (MM) en Johan Vandepoel (ACC) zullen van de partij zijn.
 
Informatie en inschrijvingen hier.

Archief / TRAINING&BOOKS