Fr

AWARDS

Finalisten Belgian Marketing Awards bekend

Woensdag 27 September 2023

Finalisten Belgian Marketing Awards bekend

Het Selectiecomité van de Belgian Marketing Awards heeft de negen finalisten voor dit jaar bekendgemaakt.
 
Voor Marketing Leadership of the Year gaat het om Wim Vermeulen (Bubka), José Fernandez (D’Ieteren) en Cédric Cauderlier (Mountainview).
 
Voor Marketing Company of the Year werden de volgende bedrijven genomineerd: Spadel, Edgard & Cooper en Lola & Liza.
 
Voor Young Marketing Company of the Year sleepten de volgende ondernemingen een finaleplek in de wacht: Flexiq, Goodless en Lucien Bikes.
 
Nu is het aan de jury van de Belgian Marketing Awards – en dat is nieuw - om te kiezen wie er met een Gold, Silver en Bronze Award naar huis gaat. De keuze van de winnaars in de drie categorieën ligt in handen van een divers samengestelde jury. Deze bestaat uit Catherine Closset (CMO Director Stellantis Belux), Eddy Cremers (Sr Client Officer Ipsos), Alain Decrop (Professor University of Namur), Eveline De Ridder (Partner Whyte Corporate Affairs), Maggie Geuens (Professor Ghent University), Anne-Françoise Piette (Partner Brain Impact), Kris Michiels (Country & Marketing Director, Nationale Loterij), Koenraad Buekens (Managing Director OMD, Koen Van Impe (CEO &KOO Network), Etienne Bachelier (Marketing Director van Alken-Maes), Lise Conix (CEO Schoenen Torfs) en Ruben Renaer (co-founder Brauzz), met Michel Mersch (CEO Nestlé Belgilux) als voorzitter.
 
Ter herinnering: op 8 november maakt deze jury de winnaars binnen elke categorie bekend. Bovendien zal Deloitte, dat dit jaar samen met Kanaal Z en Adobe partner is van de Belgian Marketing Awards, dit jaar zelf ook een special Award uitreiken.
 
Meer informatie over de finalisten en inschrijven voor de awardceremonie kan hier.

Archief / AWARDS