Fr

CREATIONS

Frans Hulet en Olivier Pierre durven erover praten voor 'Frame the Future'

Dinsdag 7 Mei 2024

Frans Hulet en Olivier Pierre durven erover praten voor 'Frame the Future'

De campagne ontwikkeld door Frans Hulet en Olivier Pierre (egghunter) in het kader van de wedstrijd ‘Frame the Future’ is sinds 7 mei en nog tot 13 mei te zien in DOOH.

Hun campagne ‘Seks sluit niemand uit. Durf erover praten.’ geeft visibiliteit en erkenning aan de naar schatting één miljard personen met een handicap wereldwijd, waarvan ruim de helft geen enkele vorm van seksualiteitsbeleving kan leiden. Personen met een handicap worden te zelden beschouwd als potentiële seksuele partners…

De creaties van de drie andere laureaten zijn weldra ook te zien op de schermen.

‘Frame the Future’ is georganiseerd door YoungDogs in samenwerking met de ACC en JCDecaux. Deze nieuwe wedstrijd, die afgelopen zomer gelanceerd werd, geeft jonge creatieven de kans om kennis te maken met het DOOH-format, hun portfolio te versterken en hun werk in heel België te promoten. Er wordt momenteel een tweede editie van de wedstrijd voorbereid.

Archief / CREATIONS