Fr

CREATIONS

Mediafin lanceert nieuwe politieke kleur met FamousGrey

Donderdag 2 Mei 2024

Mediafin lanceert nieuwe politieke kleur met FamousGrey

Terwijl de meeste media in de aanloop naar de verkiezingen hun eigen stemtest promoten, nodigen De Tijd en L’Écho hun lezers uit om hun eigen mening te vormen aan de hand van ‘zalmroze’, de herkenbare kleur van de Mediafin-kranten.

De campagne ‘Welke politieke kleur u ook kiest, begin bij zalmroze’ is ontworpen door FamousGrey en onderstreept het belang van objectieve en kritische journalistiek. Met de campagne willen de Mediafin-kranten kiezers aanmoedigen om actief deel te nemen aan het politieke discours op basis van een solide en uitgebreide kennis van de feiten en ideeën.

Naast de printadvertenties is de campagne ook aanwezig op verschillende online media en sociale media. Hier wordt contextueel ingespeeld op het feit dat kiezers vanuit alle politieke hoeken worden gebombardeerd met campagneslogans, statements en speeches.

Archief / CREATIONS