Fr

MEDIA

HLC en L'Éventail houden HLCÉ boven de doopvont

Dinsdag 23 April 2024

Tijd voor verandering bij het platform Berdicom, dat in 2020 gelanceerd werd na de fusie tussen de groep High-Level Communication (HLC) van François Didisheim en Sabrina Roersch enerzijds en Berpress, het bedrijf van Jacques Berrebi en Dominique Misson de Saint-Gilles dat l'Éventail uitgeeft anderzijds. Alle activiteiten worden nu samengebracht binnen een nieuwe structuur. Die werd HLC-L'Éventail (HLCÉ) gedoopt en verwelkomt Christian Dumolin (Koramic investments) als aandeelhouder.
 
HLCÉ staat onder leiding van François Didisheim, met aan zijn zijde Sabrina Roersch, Dominique Misson de Saint-Gilles en Thierry Misson de Saint-Gilles.
 
Ze koesteren naar eigen zeggen de ambitie een uitgevers- en communicatiegroep te ontwikkelen met een hoge toegevoegde waarde die zich richt op het segment van de hoge inkomensklasse. Dat zullen ze doen via (off- en online) magazinemerken en evenementen, zowel B2B als B2C.
 
Met een twintigtal medewerkers geeft HLCÉ een twaalftal titels uit, waaronder L'Éventail, Lobby, Play Golf, Play Tennis, Zoute Paper, Gentleman & Ladies, The Address Book, enz. Anderzijds organiseert de groep een veertigtal evenementen per jaar, waaronder de Lobby Awards, de Zoute Approach Day en les Conférences de L'Éventail.
 
“Ik ben ervan overtuigd dat deze fusie een logische stap is, met L’Éventail als flagship van onze reeks titels. Deze krachtenbundeling zal ons helpen om onze communicatieactiviteiten op een geïntegreerde wijze verder te ontwikkelen”, aldus François Didisheim, afgevaardigd bestuurder van HLCE.

Archief / MEDIA