Fr

BLUE

Blue Speaker: positieve OLA van RMB en GiveActions

Donderdag 15 Februari 2024

Blue Speaker: positieve OLA van RMB en GiveActions

RMB versterkt zijn partnerschap met start-up GiveActions en diens engagement voor positieve reclame met ‘Blue Speaker’, een nieuw audio-aanbod om meer zichtbaarheid te geven aan spelers in de ecologische en sociale transitie.
 
Praktisch gezien is de Blue Speaker het OLA-equivalent van het ‘Blue Upstarter’ OLV-aanbod dat RMB en Upcut vorig jaar lanceerden. Het combineert de productie van een spot (betaald door GiveActions) en de uitzending ervan via een online audiocampagne van 175.000 impressies (of meer als het past binnen het budget van de adverteerder) op het RON-netwerk van RMB voor een totaal budget van 3.000 euro. Om in aanmerking te komen voor dit aanbod, moeten adverteerders voldoen aan het GiveActions charter en nog niet de kans hebben gehad om te communiceren via RMB.
 
“De meest voorbeeldige spelers zijn te weinig aanwezig in de media- en reclameruimte. De toetredingsdrempel, namelijk de kosten voor het creëren van een spot en het reserveren van de mediaruimte, verhindert hun zichtbaarheid. Als regie die zich inzet voor een duurzamere reclamesector, moeten we ons aanbod toegankelijker voor hen maken. Dat is precies het doel van Blue Speaker en onze samenwerking met GiveActions”, aldus Valérie Janssens, Media, Data & Tech Director bij RMB.

Archief / BLUE