Fr

AGENCIES

Done by Friday aan het fornuis voor So Thai

Zondag 17 December 2023

Done by Friday aan het fornuis voor So Thai

In een strategische samenwerking heeft Done by Friday recentelijk een nieuwe campagne gerealiseerd voor So Thai. Het doel? Het merk positioneren als dé absolute favoriet onder Thaise keukenliefhebbers, vooral voor jonge, actieve volwassenen.

Met als voornaamste doel de merkbekendheid te vergroten en een Top of Mind positie te verkrijgen in het geheugen van de doelgroep wanneer ze aan Aziatisch koken denken, hebben Done by Friday en So Thai samen de campagne 'So Fast, So Tasty, So Thai' gelanceerd. Het centrale thema legt de nadruk op de eenvoud, snelheid en heerlijkheid van koken met So Thai-producten.

Op het menu: online mediakanalen zoals Instagram, Facebook, Pinterest en Youtube. Daarnaast worden influencers ingezet (onder supervisie van Efluenz) om met So Thai-producten aan de slag te gaan en hun gerechten nadien ook te delen met hun volgers op sociale media. Uiteindelijk diende een speciale landingspagina op de So Thai-website als toegewijd platform waar mensen meer info kunnen vinden over de campagne.

Archief / AGENCIES