SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: TF1 is 'mainstream' geworden in België

Zaterdag 18 Maart 2017


Met zijn derde plaats bij de 18-54-jarigen zou je denken dat TF1 een generalistisch profiel heeft en dat blijkt inderdaad ook zo te zijn. Enkele jaren geleden onderscheidde de zender zich nog door een iets jonger en upscale profiel dan de gemiddelde vaderlandse zender, maar daar is tegenwoordig niets meer van aan. In 2017 (januari-februari - 12:00-24:00) is het profiel van TF1 vrouwelijk (à 61%), vrij oud, maar niet ouder dan televisie in het algemeen (62% is minstens 45, en vooral afkomstig uit de sociale groepen 5-8 (66%). Ook dit stemt overeen met de norm van het televisietotaal. De onrust die de komst van TF1 wekt aan de Georginlaan is dan ook begrijpelijk: TF1 heeft precies hetzelfde bereikprofiel als RTL-TVI.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - DATA PLACE

JOBS


INTERVIEW

Hoe Accenture Interactive voet aan de grond wil krijgen in België

Hoe Accenture Interactive voet aan de grond wil krijgen in België



DOSSIER  



BOA 2017: de Gouden Cases en de Specials  


De jury’s van de Best of Activation van de ACC, waaronder de adverteerders- en creatieve jury die respectievelijk voorgezeten werden door Nele Baeyens (Head of Marcomms TV, Medialaan) en Sébastien...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Jyske Bank: het mediabedrijf met zijn eigen bank  


Het Deense Jyske Bank heeft sinds 2008 een eigen tv-studio en een eigen redactie, waarmee het dagelijks financieel-economisch nieuws maakt voor Jyske Bank TV. Acht jaar later is de zender in...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De vele uitdagingen van etnomarketing  


Het aantal Belgen met niet-Westerse roots blijft gestaag groeien en dat wekt de aandacht van veel bedrijven en hun marketeers. Ze lanceren almaar meer producten die zich specifiek op deze groep...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier