SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: TF1 is 'mainstream' geworden in België

Zaterdag 18 Maart 2017


Met zijn derde plaats bij de 18-54-jarigen zou je denken dat TF1 een generalistisch profiel heeft en dat blijkt inderdaad ook zo te zijn. Enkele jaren geleden onderscheidde de zender zich nog door een iets jonger en upscale profiel dan de gemiddelde vaderlandse zender, maar daar is tegenwoordig niets meer van aan. In 2017 (januari-februari - 12:00-24:00) is het profiel van TF1 vrouwelijk (à 61%), vrij oud, maar niet ouder dan televisie in het algemeen (62% is minstens 45, en vooral afkomstig uit de sociale groepen 5-8 (66%). Ook dit stemt overeen met de norm van het televisietotaal. De onrust die de komst van TF1 wekt aan de Georginlaan is dan ook begrijpelijk: TF1 heeft precies hetzelfde bereikprofiel als RTL-TVI.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - DATA PLACE

JOBS


INTERVIEW

Jason Romeyko (Serviceplan):

Jason Romeyko (Serviceplan): "Merken worden gemaakt door consumenten via hun conversaties"



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier