SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: TF1 is 'mainstream' geworden in België

Zaterdag 18 Maart 2017


Met zijn derde plaats bij de 18-54-jarigen zou je denken dat TF1 een generalistisch profiel heeft en dat blijkt inderdaad ook zo te zijn. Enkele jaren geleden onderscheidde de zender zich nog door een iets jonger en upscale profiel dan de gemiddelde vaderlandse zender, maar daar is tegenwoordig niets meer van aan. In 2017 (januari-februari - 12:00-24:00) is het profiel van TF1 vrouwelijk (à 61%), vrij oud, maar niet ouder dan televisie in het algemeen (62% is minstens 45, en vooral afkomstig uit de sociale groepen 5-8 (66%). Ook dit stemt overeen met de norm van het televisietotaal. De onrust die de komst van TF1 wekt aan de Georginlaan is dan ook begrijpelijk: TF1 heeft precies hetzelfde bereikprofiel als RTL-TVI.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - DATA PLACE

JOBS


INTERVIEW

Het belang van gedeelde middelen en ideatie volgens Thierry Hugot (Rossel)

Het belang van gedeelde middelen en ideatie volgens Thierry Hugot (Rossel)



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier