SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: TF1 is 'mainstream' geworden in België

Zaterdag 18 Maart 2017


Met zijn derde plaats bij de 18-54-jarigen zou je denken dat TF1 een generalistisch profiel heeft en dat blijkt inderdaad ook zo te zijn. Enkele jaren geleden onderscheidde de zender zich nog door een iets jonger en upscale profiel dan de gemiddelde vaderlandse zender, maar daar is tegenwoordig niets meer van aan. In 2017 (januari-februari - 12:00-24:00) is het profiel van TF1 vrouwelijk (à 61%), vrij oud, maar niet ouder dan televisie in het algemeen (62% is minstens 45, en vooral afkomstig uit de sociale groepen 5-8 (66%). Ook dit stemt overeen met de norm van het televisietotaal. De onrust die de komst van TF1 wekt aan de Georginlaan is dan ook begrijpelijk: TF1 heeft precies hetzelfde bereikprofiel als RTL-TVI.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - DATA PLACE






INTERVIEW

An Caers (Medialaan):

An Caers (Medialaan): "Technologie zal ons helpen onze verhalen via nog meer platformen te brengen"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier