Fr

AWARDS

Mindshare, Wavemaker of Havas Media: wie wordt Media Agency of the Year?

Dinsdag 21 Mei 2024

Mindshare, Wavemaker of Havas Media: wie wordt Media Agency of the Year?

De laatste finalisten voor de AMMA’s zijn bekendgemaakt. In de belangrijkste categorie, Media Agency of the Year, moet Havas Media het opnemen tegen twee entiteiten van GroupM: Mindshare, nummer één in de meest recente UMA ranking, en Wavemaker, dat vorig jaar in dezelfde ranglijst de hoogste absolute groei behaalde. In deze fase, en ongeacht hun respectieve dossier, herinneren we eraan dat de drie bureaus op gelijke hoogte staan als het gaat om genomineerde cases (drie voor Wavemaker en Havas Media, en twee voor Mindshare).

Vijf ‘leaders’ regies dingen dan weer mee naar de titel van Media Saleshouse of the Year: Var, Ads & Data, Rossel Advertising, JCDecaux en Clear Channel. In de categorie ‘challengers’ zijn er drie mogelijke winnaars: PopUp Media, Roularta Advertising en Trustmedia.

In de categorie Mediabrand of the Year gaat het tussen twee ‘producten’ van de tandem VAR/VRT – Warmste Week en #LikeMe -, Trends/KanaalZ (Roularta), Sabato (Trustmedia/Mediafin) en Kotplanet (Rossel Advertising).

In Best Long Term Media Strategy zijn er vijf nominaties: ‘Fuelling the Funnel’ (Hipro/EssenceMediacom), ‘Know You Can’ (Axa/Wavemaker), ‘Maximizing the Moment’ (Aldi/Publicis Groupe) evenals ‘VW charges ahead’ en ‘In Connection with the Consumers’, twee cases van Space, respectievelijk voor D’Ieteren en Engie.

In de categorie Media Advertiser of the Year tot slot zijn de finalisten Naomi Osorio Galan (The Coca-Cola Company), Luc Latour (Axa) en Gaetano Palermo (Engie). De winnaar volgt juryvoorzitter José Fernandez op.

Hier vind je al de andere finalisten.

Ter herinnering, de prijsuitreiking vindt plaats op 6 juni. Klik hier om je in te schrijven.

Archief / AWARDS