SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: 1u35 per dag in 'out-of-home' modus

Zondag 7 Mei 2017


Volgens een enquête van Ipsos die op 26 april bekendgemaakt werd (gevoerd bij 10.018 individuen van minstens 15 jaar die online bevraagd werden, van wie 1003 in ons land) verplaatsen de Belgen zich gemiddeld gedurende anderhalf uur per dag op een gewone werkweek. Dat is twintig minuten minder dan het gemiddelde van de tien bestudeerde landen. Aldus zouden we de tweede minst mobiele bevolking zijn na Frankrijk. Ondanks een recordpercentage inzake ontevredenheid over de vlotheid van het verkeer tijdens de spitsuren, zijn Belgen weinig geneigd hun auto te laten staan: 55% overweegt om hem minder vaak te gebruiken, amper beter dan de Duitsers. Dat heeft vooral te maken met het gebrek aan alternatieven bij het openbaar vervoer. Nu de CIM Out-of-Home 2.0 studie eraan zit te komen, is deze zoom op de mobiliteit van de Belgen eerder welkom. De proportie affichagecontacten met individuen die zich met de auto verplaatsen zal blijkbaar dus nog niet zo snel dalen in ons land.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS


INTERVIEW

Rob Flaherty (Ketchum):

Rob Flaherty (Ketchum): "De jacht op talent en change management zijn de twee grootste uitdagingen van nu"



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier