SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: 1u35 per dag in 'out-of-home' modus

Zondag 7 Mei 2017


Volgens een enquête van Ipsos die op 26 april bekendgemaakt werd (gevoerd bij 10.018 individuen van minstens 15 jaar die online bevraagd werden, van wie 1003 in ons land) verplaatsen de Belgen zich gemiddeld gedurende anderhalf uur per dag op een gewone werkweek. Dat is twintig minuten minder dan het gemiddelde van de tien bestudeerde landen. Aldus zouden we de tweede minst mobiele bevolking zijn na Frankrijk. Ondanks een recordpercentage inzake ontevredenheid over de vlotheid van het verkeer tijdens de spitsuren, zijn Belgen weinig geneigd hun auto te laten staan: 55% overweegt om hem minder vaak te gebruiken, amper beter dan de Duitsers. Dat heeft vooral te maken met het gebrek aan alternatieven bij het openbaar vervoer. Nu de CIM Out-of-Home 2.0 studie eraan zit te komen, is deze zoom op de mobiliteit van de Belgen eerder welkom. De proportie affichagecontacten met individuen die zich met de auto verplaatsen zal blijkbaar dus nog niet zo snel dalen in ons land.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS


INTERVIEW

Mark Barber (Radiocentre):

Mark Barber (Radiocentre): "Radio is niet alleen een tactisch medium."



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier