SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: 1u35 per dag in 'out-of-home' modus

Zondag 7 Mei 2017


Volgens een enquête van Ipsos die op 26 april bekendgemaakt werd (gevoerd bij 10.018 individuen van minstens 15 jaar die online bevraagd werden, van wie 1003 in ons land) verplaatsen de Belgen zich gemiddeld gedurende anderhalf uur per dag op een gewone werkweek. Dat is twintig minuten minder dan het gemiddelde van de tien bestudeerde landen. Aldus zouden we de tweede minst mobiele bevolking zijn na Frankrijk. Ondanks een recordpercentage inzake ontevredenheid over de vlotheid van het verkeer tijdens de spitsuren, zijn Belgen weinig geneigd hun auto te laten staan: 55% overweegt om hem minder vaak te gebruiken, amper beter dan de Duitsers. Dat heeft vooral te maken met het gebrek aan alternatieven bij het openbaar vervoer. Nu de CIM Out-of-Home 2.0 studie eraan zit te komen, is deze zoom op de mobiliteit van de Belgen eerder welkom. De proportie affichagecontacten met individuen die zich met de auto verplaatsen zal blijkbaar dus nog niet zo snel dalen in ons land.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS




INTERVIEW

Thierry Geerts (Google):

Thierry Geerts (Google): "We willen mee een rol spelen in de transformatie van de sector"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier