SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: 1u35 per dag in 'out-of-home' modus

Zondag 7 Mei 2017


Volgens een enquête van Ipsos die op 26 april bekendgemaakt werd (gevoerd bij 10.018 individuen van minstens 15 jaar die online bevraagd werden, van wie 1003 in ons land) verplaatsen de Belgen zich gemiddeld gedurende anderhalf uur per dag op een gewone werkweek. Dat is twintig minuten minder dan het gemiddelde van de tien bestudeerde landen. Aldus zouden we de tweede minst mobiele bevolking zijn na Frankrijk. Ondanks een recordpercentage inzake ontevredenheid over de vlotheid van het verkeer tijdens de spitsuren, zijn Belgen weinig geneigd hun auto te laten staan: 55% overweegt om hem minder vaak te gebruiken, amper beter dan de Duitsers. Dat heeft vooral te maken met het gebrek aan alternatieven bij het openbaar vervoer. Nu de CIM Out-of-Home 2.0 studie eraan zit te komen, is deze zoom op de mobiliteit van de Belgen eerder welkom. De proportie affichagecontacten met individuen die zich met de auto verplaatsen zal blijkbaar dus nog niet zo snel dalen in ons land.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

An Caers (Medialaan):

An Caers (Medialaan): "Technologie zal ons helpen onze verhalen via nog meer platformen te brengen"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier