SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: Grote ruimte, klein formaat

Zondag 5 Maart 2017


Met een investeringsaandeel van 8% in het MDB-totaal en een volumestijging (zonder Think Media Outdoor, dat in 2015 verdween) die uitsluitend te wijten is aan de tariefstijgingen, was 2016 geen groot jaar voor affichage. Zals verwacht vertegenwoordigen de twee belangrijkste spelers op de markt nog altijd meer dan 85% van het (verklaarde) volume. 2016 bevestigde ook opnieuw dat de motor van de markt de 2m2 blijft: die vertegenwoordigt meer dan de helft van het volume en de transportdivisie zet de opmars die ze in 2015 begon voort. Dat gaat ten koste van de grote formaten die in het verleden nochtans het medium aanvoerden. Check de grafiek hier.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - DATA PLACE

JOBS


INTERVIEW

Duval Guillaume: Alive & Still Kicking

Duval Guillaume: Alive & Still Kicking



DOSSIER  



De vele uitdagingen van etnomarketing  


Het aantal Belgen met niet-Westerse roots blijft gestaag groeien en dat wekt de aandacht van veel bedrijven en hun marketeers. Ze lanceren almaar meer producten die zich specifiek op deze groep...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De plaats van product placement in de contentstorm  


Terwijl veel grote adverteerders de stap zetten naar het produceren van eigen content, welt de vraag op wat nog rest van de traditionele product placement. Moeten we de Amerikaanse toer op, met...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Nemen de consultants de reclame over?   


Op de belangrijke markten opent The Big Five de laatste jaren de portefeuille om allerhande digitale, service design en creatieve bureaus over te nemen. Palmen bedrijven als Deloitte Deloitte en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier