SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: Grote ruimte, klein formaat

Zondag 5 Maart 2017


Met een investeringsaandeel van 8% in het MDB-totaal en een volumestijging (zonder Think Media Outdoor, dat in 2015 verdween) die uitsluitend te wijten is aan de tariefstijgingen, was 2016 geen groot jaar voor affichage. Zals verwacht vertegenwoordigen de twee belangrijkste spelers op de markt nog altijd meer dan 85% van het (verklaarde) volume. 2016 bevestigde ook opnieuw dat de motor van de markt de 2m2 blijft: die vertegenwoordigt meer dan de helft van het volume en de transportdivisie zet de opmars die ze in 2015 begon voort. Dat gaat ten koste van de grote formaten die in het verleden nochtans het medium aanvoerden. Check de grafiek hier.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - DATA PLACE

JOBS




INTERVIEW

Naïm Baddich (Serviceplan):

Naïm Baddich (Serviceplan): "Dit zijn de sleutels, nu is het aan jullie"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier