SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

TBWA/Brussels Airlines: "The Blackout Bus"

Vrijdag 29 Mei 2015


TBWA/Brussels Airlines:
Assets :
case movie
Credits :
Client : Brussels Airlines
Contacts : Nathalie Erdmanis, Matthieu Fores, Kim Daenen
Agency : TBWA\BRUSSELS
CD : Gert Pauwels
Creation : David Maertens
Creation : Vital Schippers
Account Team : Pauline Kinet, Yolanda Lopez
RTV Producer : Anton Ceuppens, Eva Segers
Pride : Isabelle Verdeyen, Katrien De Raijmaeker
Brand Activation : Carole Jacobs
Illustration : Hendrik Everaerts
Print Production : Hendrik D’haemer



De ene zijn dood is de ander zijn brood. TBWA Brussels herinnerde ons daar nog maar eens aan op 28 mei, toen Brussels Airport vele lange uren plat lag door een elektriciteitspanne bij Belgocontrol. Op basis van zijn slogan bedacht voor Brussels Airlines, ‘We go the extra smile’, kwam het bureau op het idee van een ‘Blackout Bus’. Die nam de geblokkeerde passagiers die dat wensten mee voor een bezoek aan de mooiste plekken van Brussel in afwachting van het moment waarop de luchthaven van Zaventem weer operationeel zou zijn…

JOBS


INTERVIEW

Rob Flaherty (Ketchum):

Rob Flaherty (Ketchum): "De jacht op talent en change management zijn de twee grootste uitdagingen van nu"



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier