SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

TBWA/Brussels Airlines: "The Blackout Bus"

Vrijdag 29 Mei 2015


TBWA/Brussels Airlines:
Assets :
case movie
Credits :
Client : Brussels Airlines
Contacts : Nathalie Erdmanis, Matthieu Fores, Kim Daenen
Agency : TBWA\BRUSSELS
CD : Gert Pauwels
Creation : David Maertens
Creation : Vital Schippers
Account Team : Pauline Kinet, Yolanda Lopez
RTV Producer : Anton Ceuppens, Eva Segers
Pride : Isabelle Verdeyen, Katrien De Raijmaeker
Brand Activation : Carole Jacobs
Illustration : Hendrik Everaerts
Print Production : Hendrik D’haemer



De ene zijn dood is de ander zijn brood. TBWA Brussels herinnerde ons daar nog maar eens aan op 28 mei, toen Brussels Airport vele lange uren plat lag door een elektriciteitspanne bij Belgocontrol. Op basis van zijn slogan bedacht voor Brussels Airlines, ‘We go the extra smile’, kwam het bureau op het idee van een ‘Blackout Bus’. Die nam de geblokkeerde passagiers die dat wensten mee voor een bezoek aan de mooiste plekken van Brussel in afwachting van het moment waarop de luchthaven van Zaventem weer operationeel zou zijn…

JOBS




INTERVIEW

Thierry Geerts (Google):

Thierry Geerts (Google): "We willen mee een rol spelen in de transformatie van de sector"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier