SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Famous/De Lijn: "Tarieven 2015"

Woensdag 11 Februari 2015


Famous/De Lijn:
Assets :
spot Tv 'Een chauffeur die je overal naartoe brengt?' spot Tv 'Ontdek een wereldstad voor een prijsje' spot Tv 'Je auto de hele dag laten staan' print 'boete' print 'chauffeur' print 'parkeerautomaat'
Credits :
Client : De Lijn
Contacts : Tamara De Bruecker, Mark Cammaerts, Stephanie Schepens
Agency : FamousGrey
CD : Iwein Vandevyver
CD : Laurent Dochy
Creation : Jolien Elegeert
Creation : Diederik Jeangout
Creation : Pieter Claeys
Business Director : Mieke Van de Gehuchte
Project Leader : Charlotte Ghekiere
Graphic Design : Ken Wuytack
Development : Benjamin Van Maldergem
DTP : Franco Scaramuzza
RTV Producer : Charlotte Mathias
Film Production Company : Rococo
Director : Jan Roossens
Director : Raf Roossens
Photographer : Koen Demuynck




JOBS


INTERVIEW

Hoe Accenture Interactive voet aan de grond wil krijgen in België

Hoe Accenture Interactive voet aan de grond wil krijgen in België



DOSSIER  



Jyske Bank: het mediabedrijf met zijn eigen bank  


Het Deense Jyske Bank heeft sinds 2008 een eigen tv-studio en een eigen redactie, waarmee het dagelijks financieel-economisch nieuws maakt voor Jyske Bank TV. Acht jaar later is de zender in...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De vele uitdagingen van etnomarketing  


Het aantal Belgen met niet-Westerse roots blijft gestaag groeien en dat wekt de aandacht van veel bedrijven en hun marketeers. Ze lanceren almaar meer producten die zich specifiek op deze groep...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De plaats van product placement in de contentstorm  


Terwijl veel grote adverteerders de stap zetten naar het produceren van eigen content, welt de vraag op wat nog rest van de traditionele product placement. Moeten we de Amerikaanse toer op, met...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier