SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

BBDO/CCB: "The CCB Book 2014: courage rewarded"

Donderdag 22 Januari 2015


BBDO/CCB:
Assets :
video 'Does she have the balls to drive a racecar blindfolded?​' print 'Karate' print 'Olifant' print 'Zweep'
Credits :
Client : Creative Club of Belgium
Contacts : Greet Wachters, Isabelle Van Den Broeck
Agency : BBDO Belgium
CD : Arnaud Pitz
CD : Sebastien De Valck
Creation : Kristoff De Prins
Creation : Vincent Daenen
Graphic Design : Christophe Malotaux
Retouching : Daniela Simons
DTP : Tom Nackaerts
TV Producer : Patricia Van De Kerckhove
Art Buying : Sofie Verschaeren, Patricia Van De Kerckhove
Account Team : Isabel Peeters, Elke De Witte, Annick Teuchies, Stefan Paesschesoone
Online Coordinator : Robin Carpels & Jovi Verheyen
Film Production Company : Caviar
Director : Joris Rabijns
Executive Producer : Eva Van Riet
Line Producers : Lynn Bernaerts, Rien Behaeghe
Post-Production : Leslie Verbist
Sound : Sonicville
Music : Music & Images
Production Cy images Book : ADULT
Photographer : Koen Demuynck
Image Manipulation : Adrien Hendrickx, Annelien Debusschere, Koen Demuynck
Executive Producer : Roxane Lemaire
Images : Corbis, Getty images, Mark Holthusen (Soldi & Donatello)
Sponsoring Partners : ADULT, Caviar, Sonicville, Papyrus, Drukwerken Profeeling, bpost
Special thanks to : Chantal Pattyn & Iwein Vandevyver




JOBS


INTERVIEW

Mark Barber (Radiocentre):

Mark Barber (Radiocentre): "Radio is niet alleen een tactisch medium."



DOSSIER  



Data & Privcacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier