SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

BBDO/CCB: "The CCB Book 2014: courage rewarded"

Donderdag 22 Januari 2015


BBDO/CCB:
Assets :
video 'Does she have the balls to drive a racecar blindfolded?​' print 'Karate' print 'Olifant' print 'Zweep'
Credits :
Client : Creative Club of Belgium
Contacts : Greet Wachters, Isabelle Van Den Broeck
Agency : BBDO Belgium
CD : Arnaud Pitz
CD : Sebastien De Valck
Creation : Kristoff De Prins
Creation : Vincent Daenen
Graphic Design : Christophe Malotaux
Retouching : Daniela Simons
DTP : Tom Nackaerts
TV Producer : Patricia Van De Kerckhove
Art Buying : Sofie Verschaeren, Patricia Van De Kerckhove
Account Team : Isabel Peeters, Elke De Witte, Annick Teuchies, Stefan Paesschesoone
Online Coordinator : Robin Carpels & Jovi Verheyen
Film Production Company : Caviar
Director : Joris Rabijns
Executive Producer : Eva Van Riet
Line Producers : Lynn Bernaerts, Rien Behaeghe
Post-Production : Leslie Verbist
Sound : Sonicville
Music : Music & Images
Production Cy images Book : ADULT
Photographer : Koen Demuynck
Image Manipulation : Adrien Hendrickx, Annelien Debusschere, Koen Demuynck
Executive Producer : Roxane Lemaire
Images : Corbis, Getty images, Mark Holthusen (Soldi & Donatello)
Sponsoring Partners : ADULT, Caviar, Sonicville, Papyrus, Drukwerken Profeeling, bpost
Special thanks to : Chantal Pattyn & Iwein Vandevyver




JOBS


INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  



Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Google DNI: een charmeoffensief van meer dan 150 miljoen euro  


Nog tot en met 11 juli kunnen Europese uitgevers opnieuw een subsidiedossier met betrekking tot nieuwsinnovatie indienen bij Google. Dan loopt de tweede inschrijvingsronde van het Google Digital...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier