SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

mortierbrigade/Deutsche Bank: "Eis meer vor uw geld"

Dinsdag 16 December 2014


mortierbrigade/Deutsche Bank:
Assets :
website preroll & billboard preroll & billboard preroll & billboard posters posters press press projection
Credits :
Client : Deutsche Bank
Contacts : Steve Demeester, Yannick Grecourt, Gregory Berleur, Nancy Van Zeebroeck
Agency : mortierbrigade
CD : Joost Berends
CD : Jens Mortier
CD : Philippe De Ceuster
Creation : Bram Ceuppens
Creation : Kwint De Meyer
Creation : Stijn Jansen
Creation : François Massinon
Business Director : Evert Vermeire
Strategic Planner : Vincent D’Halluin
Agency Producers : Emilie Kino, Nathalie Blomme
Graphic Design : Yoann Staes
DTP : Vito Latorrata
Director : Kurt Stallaert
Photographer : Kurt Stallaert
Production : Initials LA
Radio Production Company : Sonicville
Sound : Sonicville




JOBS


INTERVIEW

Miguel Aguza (Ikea):

Miguel Aguza (Ikea): "In kwaliteit investeren geeft een audiovisuele productie een andere dimensie"



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier