SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

DDB/Ikea: "Sleeping rituals"

Woensdag 1 Oktober 2014


DDB/Ikea:
Assets :
website spot Tv 'Teddy bear' spot Tv 'Pillow battle' spot Tv 'Monsters'
Credits :
Client : IKEA Belgium
Contacts : Anne-Clotilde Picot, Peter Jongert
Agency : DDB Brussels
CD : Peter Ampe
Creation : Tim Arts
Creation : Stefan van den Boogaard
Copy Fr : Jonathan d’Oultremont
Account Director : Francis Lippens
Account Manager : Kaat De Brandt
Account Executive : Astrid De Paep
Strategic Director : Dominque Poncin
Strategic Planner : Maarten Van Daele
Digital Project Manager : Nada Al-Kadi
Producer : Brigitte Verduyckt
Design Directo : Andreea Beuscu
Design : Andreea Beuscu, Cedric Lopez
Film Production Company : Lovo
Director : Bugsy
Bannering : Bespicy
Social : Social lab




JOBS


INTERVIEW

ADVERTORIAL - Onlineprinters, de actieve partner van de eventsector

ADVERTORIAL - Onlineprinters, de actieve partner van de eventsector



DOSSIER  



B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus


IAB Mixx Awards 2016: de gouden cases  


Dit jaar reikte de jury van de IAB Mixx Awards zeven Gold uit. Die bekronen zeven verschillende adverteerders en campagnes, gemaakt door vijf bureaus. Een close-up van deze gouden campagnes voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier