SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Famous/De Lijn: 'Het stressmannetje trekt de stad in'

Vrijdag 13 December 2013


Famous/De Lijn: 'Het stressmannetje trekt de stad in'
Assets :
Stressmannetje is efkes weg video
Credits :
Client : De Lijn
Contacts : Tamara De Bruecker, Mark Cammaerts, Veerle Waterschoot
Agency : FamousGrey
Business Director : Mieke Van de Gehuchte
Project Manager : Charlotte Ghekiere
CD : Tim Driesen
CD : Iwein Vandevyver
CD : Laurent Dochy
Creation : Tom Jacobs
Creation : Iwein Vandevyver
Film Production Company : Czar
Director : Marc & Emma
RTV Producer : René Vermeulen, Charlotte Mathias
Executive Producer : Eurydice Gysel
Producer : Lander Engels
DOP : Stöps Langensteiner, Lieven Van Baelen
Sound Studio : Het Geluidshuis
Post-Production Cy : Nozon
Editor : Manu Van Hove
PR : Liesbeth Pyck, Klaas Willaert, Anne-Cécile Collignon




JOBS


INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  



Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Google DNI: een charmeoffensief van meer dan 150 miljoen euro  


Nog tot en met 11 juli kunnen Europese uitgevers opnieuw een subsidiedossier met betrekking tot nieuwsinnovatie indienen bij Google. Dan loopt de tweede inschrijvingsronde van het Google Digital...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier