SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Famous/De Lijn: "Hou je handen vrij voor de leuke dingen"

Maandag 15 September 2014


Famous/De Lijn:
Assets :
spot Tv 'de familieuitstap' spot Tv 'shoppen'
Credits :
Client : De Lijn
Contacts : Tamara De Bruecker , Mark Cammaerts, Veerle Waterschoot
Agency : FamousGrey
CD : Tim Driesen
CD : Iwein Vandevyver
CD : Laurent Dochy
Creation : Tim Driesen
Creation : Iwein Vandevyver
Project Leader : Charlotte Ghekiere
Business Director : Mieke Van de Gehuchte
RTV Producer : Charlotte Mathias
Film Production Company : Caviar
Director : Jonathan Herman
DOP : Brecht Goyvaerts
Producer : Eva Van Roet, Jonas Van Herp
Art Director/Decor : Tanker
Sound studio : Sonicville
Post-Production : Caviar-Leslie Verbist




JOBS


INTERVIEW

Karolien Vanhelden (THoM):

Karolien Vanhelden (THoM): "Het is niet meer mobile first, maar machine learning first."



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier