SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Dallas Antwerp/Stichting tegen Kanker: "Spraywatch"

Dinsdag 24 Juni 2014


Dallas Antwerp/Stichting tegen Kanker:
Assets :
'Spraywatch'
Credits :
Client : Stichting tegen Kanker
Contacts : Martine Ceuppens, Brigitte Boonen, Yasmine Mertens
Agency : Dallas Antwerp
Account Team : Elke Ruys, Charlotte Vanhoutte
CD : Stijn Gansemans
CD : Paul Popelier
Creation : Leo Van Oss
Creation : Nick Maas
Creation : Stijn Gansemans
Film Production Company : Dr Film
Director : Michael Bombeeck
Film Producer : Annemie Decorte, Marie-Hélène Van Quickenbrone
Music Production : Sonicville
Music Director : Phile Bokken
Website Design : Raf Thys
Digital Producer : Stefanie Warryn, Jochem Vermeiren
Digital Strategy : Thierry De Vycnk
Photography : Nick Maas
Brand Activation : New World




JOBS




INTERVIEW

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier