SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Dallas Antwerp/Stichting tegen Kanker: "Spraywatch"

Dinsdag 24 Juni 2014


Dallas Antwerp/Stichting tegen Kanker:
Assets :
'Spraywatch'
Credits :
Client : Stichting tegen Kanker
Contacts : Martine Ceuppens, Brigitte Boonen, Yasmine Mertens
Agency : Dallas Antwerp
Account Team : Elke Ruys, Charlotte Vanhoutte
CD : Stijn Gansemans
CD : Paul Popelier
Creation : Leo Van Oss
Creation : Nick Maas
Creation : Stijn Gansemans
Film Production Company : Dr Film
Director : Michael Bombeeck
Film Producer : Annemie Decorte, Marie-Hélène Van Quickenbrone
Music Production : Sonicville
Music Director : Phile Bokken
Website Design : Raf Thys
Digital Producer : Stefanie Warryn, Jochem Vermeiren
Digital Strategy : Thierry De Vycnk
Photography : Nick Maas
Brand Activation : New World




JOBS


INTERVIEW

ADVERTORIAL - Onlineprinters, de actieve partner van de eventsector

ADVERTORIAL - Onlineprinters, de actieve partner van de eventsector



DOSSIER  



B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus


IAB Mixx Awards 2016: de gouden cases  


Dit jaar reikte de jury van de IAB Mixx Awards zeven Gold uit. Die bekronen zeven verschillende adverteerders en campagnes, gemaakt door vijf bureaus. Een close-up van deze gouden campagnes voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier