SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Dallas Antwerp/Stichting tegen Kanker: "Spraywatch"

Dinsdag 24 Juni 2014


Dallas Antwerp/Stichting tegen Kanker:
Assets :
'Spraywatch'
Credits :
Client : Stichting tegen Kanker
Contacts : Martine Ceuppens, Brigitte Boonen, Yasmine Mertens
Agency : Dallas Antwerp
Account Team : Elke Ruys, Charlotte Vanhoutte
CD : Stijn Gansemans
CD : Paul Popelier
Creation : Leo Van Oss
Creation : Nick Maas
Creation : Stijn Gansemans
Film Production Company : Dr Film
Director : Michael Bombeeck
Film Producer : Annemie Decorte, Marie-Hélène Van Quickenbrone
Music Production : Sonicville
Music Director : Phile Bokken
Website Design : Raf Thys
Digital Producer : Stefanie Warryn, Jochem Vermeiren
Digital Strategy : Thierry De Vycnk
Photography : Nick Maas
Brand Activation : New World




JOBS


INTERVIEW

Philippe Gelder (Gekozen Product van het Jaar):

Philippe Gelder (Gekozen Product van het Jaar): "Het rode logo is een baken voor innovatie voor de winkelende consumenten"



DOSSIER  



De uitdagingen voor krantenuitgevers in de digitale lezersmarkt   


De papieren krant bleef ook nog in 2016 de hoeksteen van het bereik van de nieuwsmerken, maar de switch naar de digitale consumptie is ook in de krantenwereld ingezet. Op basis van gesprekken met...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Waarom Google adverteerders en YouTubers dichter bij elkaar wil brengen  


Platformen als Instagram, Snapchat en YouTube hebben de spelregels van influencer marketing de voorbije jaren grondig door elkaar geschud. Ook gewone meisjes en jongens kunnen dankzij die...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Media en creatie weer onder één dak?  


De oprichting van Havas Village, Publicis One, WPP Hub en B.O.A.T.S. in eigen land. Maar ook de beslissing van Toyota om zijn Europese creatieve en mediabudgetten te centraliseren bij The...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier