SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

TBWA/Brussels Airlines : "Unified flags"

Vrijdag 28 Juli 2017


TBWA/Brussels Airlines :
Assets :
in situ video in situ in situ in situ in situ in situ in situ in situ in situ in situ in situ in situ in situ in situ in situ in situ in situ in situ in situ in situ in situ in situ in situ
Credits :
Client : Brussels Airlines
Agency : TBWA\BRUSSELS
CD : Jeroen Bostoen
Creation : Thomas Driesen
Creation : David Maertens
Account Team : Gert Potargent, Marko Van Dijck



Met de bekende party flights brengt Brussels Airlines elk jaar feestgangers van over heel de wereld naar Tomorrowland. Voor hun 15de verjaardag wou de Belgische luchtvaartmaatschappij the extra mile gaan. De Unified Flags werden gecreeërd. Een unieke reeks nieuwe vlaggen die telkens gebaseerd zijn op twee bestaande nationale vlaggen. Een letterlijke samensmelting van landen dus.

Het design van de vlaggen is gebaseerd op de 37 verschillende nationaliteiten van de passagiers van de Tomorrowland-vluchten van Brussels Airlines. Deze nationale vlaggen werden gecombineerd met andere nationaliteiten van Tomorrowland-festivalgangers. Bij de Unified Flags zijn heel wat Belgische combinaties zoals een prachtige Belgisch-Zweedse vlag of een Belgisch-Argentijns ontwerp. Maar ook een aantal opvallende internationale combinaties zoals de Japans-Russische vlag of  de Amerikaans-Mexicaanse vlag. Opdracht bij elke Unified Flag is om op zoek te gaan naar een festivalganger met de nationaliteit die past bij jou en jouw vlag. Wie samen een foto neemt en deelt op Instagram maakt kans op een reis om elkaar na het festival opnieuw op te zoeken.

JOBS




INTERVIEW

Meet & read @ UBA Trends Day David Mattin, Head of Trends & Insights, TrendWatching (UK)

Meet & read @ UBA Trends Day David Mattin, Head of Trends & Insights, TrendWatching (UK)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier