SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Libelle en BBDO lanceren nieuwe vakantiebestemming… in eigen land

Donderdag 20 Juli 2017


Libelle en BBDO lanceren nieuwe vakantiebestemming… in eigen land
Assets :
website print 'postkaart' print 'Le-zen' print 'postkaart' print 'Oostende' print 'muziekbos' 'holiday teaser trailer' postcard out of office reply social 'Grensbord' 'Grensbord'
Credits :
Client : Libelle
Contact : An Vandeveken
Agency : BBDO Belgium
Client Services Director : Isabel Peeters
CD : Klaartje Galle
Creation : Frederik Clarysse
Creation : Gertjan De Smet
Graphic Design : Elena Haniotakis, Christophe Malotaux, Gertjan De Smet
Account Team : Lore Desmet, Magalie Herssens
Agency Producer : Thérèse Deru, Renée Vermeire, Patricia Van De Kerckhove
Film Production Company : Plug n’ Play
Photographer : Guy Kokken
Social : Gertjan De Smet, Frederik Clarysse, Kim Leunen, Britt De Valck
RTV Producer : Jasper Heldenbergh, Jasper.vanhauwaert

Elk jaar gaan we weer op zoek naar de mooiste vakantiebestemming. Het buitenland lijkt vaak zó evident, dat een zomer in eigen land niet eens in ons opkomt. Nochtans heeft zo'n zomervakantie in België heel wat te bieden. 

Daarom lanceert Libelle deze zomer een nieuwe vakantiebestemming: “Libelgië”. Via een redactioneel digitaal content platform laat Libelle haar lezeressen een hele zomer lang kennismaken met het beste wat ons land te bieden heeft. Zo kunnen ze een onvergetelijke dichtbij-vakantie beleven. Thuis, met familie, vrienden of het gezin. De campagne speelt in op de “staycation” trend, die steeds populairder wordt.

Libelgië, dat wordt dé vakantiebestemming van 2017 !

Op libelle.be/libelgië ontdekken lezeressen de heerlijkste lokale gerechten, verborgen plekjes, verrassende dagtrips en tips waarmee ze zelfs van hun eigen tuin een idyllische vakantieplek kunnen maken. 
 
Dit redactionele concept wordt uiteraard breed gecommuniceerd via verschillende touchpoints. 
 
Zo kreeg de nieuwe vakantiebestemming haar eigen holiday teaser trailer op sociale media en een “out on holiday reply” waarmee je jouw email kan instellen wanneer je erop uittrekt.
 
Beeldmateriaal in print advertenties en banners doet je op het eerste zicht denken aan tropische vakantiebestemmingen, maar zet echter enkele verrassende Belgische bestemmingen op een originele manier in de kijker.
 
Via de bpost app is het mogelijk je eigen postkaartjes vanuit Libelgië te sturen, met op de voorzijde een zelfgenomen foto die weerspiegelt hoe jij je vakantie in eigen land doorbrengt.
 
En last but not least wordt de Belgische grens uitgerust met een officieel grensbord van Libelgië. Wie de locatie ervan als eerste weet te vinden en een selfie met het bord neemt wint een weekendverblijf in het prachtige “Le-zen”.

JOBS




INTERVIEW

Thierry Geerts (Google):

Thierry Geerts (Google): "We willen mee een rol spelen in de transformatie van de sector"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier