SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

BBDO/Proximus : "Altijd dichtbij"

Donderdag 20 April 2017


BBDO/Proximus :
Assets :
spot Tv 'Chinees' spot Tv 'Ik leef nog' radio 'happy house' radio 'kwaliteit'
Credits :
Client : Proximus
Contacts : Alex Thoré, Sophie De Nys, Laurence Carion, Emmanuelle Puttemans & Manoëlle Ballaux
Agency : BBDO Belgium
CD : Jan Dejonghe
CD : Arnaud Pitz
CD : Sebastien De Valck
Creation : Frederik Clarysse
Creation : Nicolas Van Gucht
Creation : Gregory Verheyleweghen
Creation : Gertjan De Smet
Creation : Jonas Michiels
Strategy : Sofie Verstreken
Account Team : Nathalie Lemmer, Hanne Demedts & Gill Cauwenberg
TV Producer : Patricia Van De Kerckhove & Renée Vermeire
Radio Producer : Nicolas Van Poeck
Editor : Jasper Heldenbergh & Neil Skeet
Film Production Company : ADULT
Director : Fien Troch
Producers : Tatiana Pierre, Brechje Depourcq, Eveline Welschen
Post-Production : The Fridge
Sound : Sonicville
Radio Production Company : Sonicville
Music : Phile Bokken, Christophe Gerard
Producer : Sandy Leemans
Digital Agency : Just




JOBS


INTERVIEW

Het belang van gedeelde middelen en ideatie volgens Thierry Hugot (Rossel)

Het belang van gedeelde middelen en ideatie volgens Thierry Hugot (Rossel)



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier