SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

TBWA Brussels/Telenet: "Digibende"

Vrijdag 28 Oktober 2016


TBWA Brussels/Telenet:
Assets :
'De Digibende komt eraan' 'De digibende pakt je mee naar buiten' website Facebook Snapchat Instagram Twitter
Credits :
Client : Telenet
Contacts : Nathalie Rahbani, Michel Moriaux, Katrijn Hufschmitt, Celine Vandevelde, Lieselotte Van Aperen
Agency : TBWA\BRUSSELS
CD : Jan Macken
Creation : Olaf Meuleman
Creation : Greg van Buggenhout
Creation : Arnaud Bouclier
Creation : Philip De Cock
Creation : Derek Brouwers
Creation : Jeroen Govaerts
Account Team : Jochen De Greef, Sharon Lavaert, Xandra Van der Mersch
Strategy : Bert Denis, Gunther Van Lany
Designer : Hendrik Everaerts, Estelle Vanduynslaeger, Olivia Maison, Sarah Wouters
Digital Design : Frederic Severijns, Olivier Verbeke
Producers : Lore Desmet, Annemie Decorte
Production : Hotel Hungaria
Producers : Christophe Baggerman, Sander Debue
Directors : Wim Bonte, Jeroen Willekens




JOBS


INTERVIEW

Miguel Aguza (Ikea):

Miguel Aguza (Ikea): "In kwaliteit investeren geeft een audiovisuele productie een andere dimensie"



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier