SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

BBDO/Kapaza: "Je voelt je helemaal wauw als ze iets kopen van jou"

Woensdag 19 Oktober 2016


BBDO/Kapaza:
Assets :
preroll 'monkey' preroll 'walrus' print 'Delphine' print 'Jacob' radio 'draak' radio 'Pavarotti' radio 'walvis' radio 'zwann'
Credits :
Client : Kapaza
Contact : Claire Selis , Bertrand Viellevoye
Agency : BBDO Belgium
CD : Sebastien De Valck
CD : Arnaud Pitz
Creation : Gregory Verheyleweghen
Creation : Gaëtan Gomez Garcia
Copy Nl : Michiel Baeten, Sarah Huysmans
Graphic Design : Davy Dooms, Jonathan Lichtfeld
Srategy : Michael D’hooge
Account Team : Isabel Peeters, Lore Desmet, Axelle Cannaert, Lisa Decrick
Production Company : Jekyll n’ hyde, Sonicville
Producer : Nicolas Van Poeck, Renée Vermeiren, Patricia Van De Kerckhove
Art Buying : Renée Vermeiren
Digital Project Manager : Robin Carpels
Content Strategist : Kim Leunen




JOBS


INTERVIEW

Erik Kessels (KesselsKramer):

Erik Kessels (KesselsKramer): "Je moet onzekerheid toelaten"



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier