SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

BBDO/Kapaza: "Je voelt je helemaal wauw als ze iets kopen van jou"

Woensdag 19 Oktober 2016


BBDO/Kapaza:
Assets :
preroll 'monkey' preroll 'walrus' print 'Delphine' print 'Jacob' radio 'draak' radio 'Pavarotti' radio 'walvis' radio 'zwann'
Credits :
Client : Kapaza
Contact : Claire Selis , Bertrand Viellevoye
Agency : BBDO Belgium
CD : Sebastien De Valck
CD : Arnaud Pitz
Creation : Gregory Verheyleweghen
Creation : Gaëtan Gomez Garcia
Copy Nl : Michiel Baeten, Sarah Huysmans
Graphic Design : Davy Dooms, Jonathan Lichtfeld
Srategy : Michael D’hooge
Account Team : Isabel Peeters, Lore Desmet, Axelle Cannaert, Lisa Decrick
Production Company : Jekyll n’ hyde, Sonicville
Producer : Nicolas Van Poeck, Renée Vermeiren, Patricia Van De Kerckhove
Art Buying : Renée Vermeiren
Digital Project Manager : Robin Carpels
Content Strategist : Kim Leunen




JOBS




INTERVIEW

Thierry Geerts (Google):

Thierry Geerts (Google): "We willen mee een rol spelen in de transformatie van de sector"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier