SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

TBWA Brussels/bpost: "Drum", "Play-Boy"

Maandag 17 Oktober 2016


TBWA Brussels/bpost:
Assets :
'drum' 'play-boy'
Credits :
Client : post
Agency : TBWA\BRUSSELS
CD : Jan Macken
Creation : Marie-Laure Cliquennois
Creation : Vincent Nivarlet
Account Team : Jonas Moors, Emilie Demoor, Elien Limpens
RTV Producer : Mieke Vandewalle
Film Production Company : Hamlet
Executive Producer : Ruben Goots & Jason Felstead
Producer : Audrey Dierckx
Director : Jonathan Gurvit
DOP : Wim Vanswijgenhoven
Post-Production : SAKE
Post-Producer : Geneviève Paindaveine & Lauranne Van Der Heyden
Offline Edit : Maarten Janssens
Online Edit & Colorgrading : Enzo Piccanato
Sound : Gwenn Nicolay




JOBS


INTERVIEW

Het belang van gedeelde middelen en ideatie volgens Thierry Hugot (Rossel)

Het belang van gedeelde middelen en ideatie volgens Thierry Hugot (Rossel)



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier