SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

mortierbrigade/RADIO 1: "De beste Belgische uitvinding"

Donderdag 20 Maart 2014


mortierbrigade/RADIO 1:
Assets :
spot TV 'verlostang vs. pil' spot TV 'sax vs. deurbel' spot TV 'tram vs. deo-rol' spot TV 'asfalt vs. rolschaats'
Credits :
Editing : Maarten Janssens
Sound : Ben Venesoen
Logo : Tom Hautekiet
Client : Radio 1
Contacts : Peter Claes, Sam Sisk, Ellen Moriau, Filip Pletinckx
Agency : mortierbrigade
Business Director : Charlotte Coddens
CD : Jens Mortier
CD : Joost Berends
CD : Philippe De Ceuster
Creation : Joost Berends
Creation : Willem De Wachter
Creation : Johan Minnebo
Strategic Director : Vincent D'Halluin
Agency Producer : Nathalie Blomme
Film Production Company : VRT
Director : Isaac E. Gozin
D.O.P. : Dries Delputte
Producer : Doloros - Eline Ros




JOBS


INTERVIEW

Mark Barber (Radiocentre):

Mark Barber (Radiocentre): "Radio is niet alleen een tactisch medium."



DOSSIER  



Data & Privcacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier