SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

mortierbrigade/Nationale Loterij: "Lotto Surprise Tomorrowlandje"

Donderdag 18 Augustus 2016


mortierbrigade/Nationale Loterij:
Assets :
Lotto Surprise Tomorrowlandje website
Credits :
Client : Loterie Nationale - Nationale Loterij
Contacts : Marc Frederix, Roger De Henau, Joke Vermoere, Kim Haenen, Eva Defraye
Agency : mortierbrigade
CD : Jens Mortier
CD : Philippe De Ceuster
CD : Joost Berends
Strategic Director : Vincent d'Halluin
Head of Production : Charlotte Coddens
Creation : Jesse Van Gysel
Creation : Yana Gestels
Creation : HANNES COUDENYS
Creation : Vincent Schroeven
Agency Producer : Olivia Naudts
Studio : Yoann Stas
Film Production Company : Czar
Director : Toon Aerts
DOP : Dries Delputte
Producers : Eurydice Gysel, Jelle Robbeets, Bieke De Keersmaecker
Production miniature : De Kwekerij
Music : Dimitri Vegas & Like Mike
Sound : Sonicville
Radio Production Company : Sonicville
Photographer : Jan Opdekamp




JOBS


INTERVIEW

Pascal Van Laere (Head of YouTube Strategy & Operations North-Europe) over de trends in online video in 2017

Pascal Van Laere (Head of YouTube Strategy & Operations North-Europe) over de trends in online video in 2017



DOSSIER  



Kantar TNS Connected Life 2017: gebruiksaanwijzing voor de toekomst  


Wie de barometer van Kantar TNS niet kent, heeft twee keer ongelijk: de indicatoren geven een actueel beeld van de concrete trends betreffende de connectie tussen consumenten en content. Deze...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Total attribution of de expressie van de digitale chaos  


Convergentie is al een jaar of tien een druk besproken onderwerp in alle digitale kwesties. We kunnen enkel alleen maar vaststellen dat het versnipperende gebruik door de consumenten eerder leidt...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Merit Awards: waarom we onze laureaten van 2016 kozen


Op 26 januari verwelkomde Media Marketing zowat 800 vakmensen in de Bloody Louis voor de traditionele uitreiking van de Merit Awards 2017 die de meest verdienstelijke spelers en acties van 2016 in...


en savoir plus