SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

TBWA Brussels/Telenet: "WIGO"

Woensdag 22 Juni 2016


TBWA Brussels/Telenet:
Assets :
spot Tv website poster poster poster poster poster poster
Credits :
Client : Telenet
Contacts : Nathalie Rahbani, Kristel van Ertvelde, Liesbet van Belle, Filip Nuyts, Dries Peeters, Marijke Vissers, Nadia Baumans
Agency : TBWA\BRUSSELS
CD : Jan Macken
CD : Bout Holtof
Creation : Thomas Driesen
Creation : Arnaud Bouclier
Creation : Ann Vanminsel
Creation : David Maertens
Creation : Philip De Cock
Design : \Two Men and a Horsehead
Design Director : Hendrik Everaerts
Lead Design : Estelle Vanduynslager, Hendrik Everaerts
Design : Estelle Vanduynslager, Olivia Maisin, Sarah Wouters
Illustrations : Hendrik Everaerts, Estelle Vanduynslager, An Gielens
Motion Design : Vincent De Boeck
Account Team : Isabel Broes, Philippe van Eygen, Sharon Lavaert, Joachim François, Tom Eilers, Max Fauconnier, Ellen Van Praet
Strategy : Bert Denis, Gunther van Lany, Sylvie Dewaele, Rindert Dalstra




JOBS


INTERVIEW

Sofie Rutgeerts (Medialaan) over de Ad Impact Booster

Sofie Rutgeerts (Medialaan) over de Ad Impact Booster



DOSSIER  



Jyske Bank: het mediabedrijf met zijn eigen bank  


Het Deense Jyske Bank heeft sinds 2008 een eigen tv-studio en een eigen redactie, waarmee het dagelijks financieel-economisch nieuws maakt voor Jyske Bank TV. Acht jaar later is de zender in...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De vele uitdagingen van etnomarketing  


Het aantal Belgen met niet-Westerse roots blijft gestaag groeien en dat wekt de aandacht van veel bedrijven en hun marketeers. Ze lanceren almaar meer producten die zich specifiek op deze groep...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De plaats van product placement in de contentstorm  


Terwijl veel grote adverteerders de stap zetten naar het produceren van eigen content, welt de vraag op wat nog rest van de traditionele product placement. Moeten we de Amerikaanse toer op, met...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier