SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Happiness/Fondation Contre Le Cancer: "Shadow Wifi"

Woensdag 29 April 2015


Happiness/Fondation Contre Le Cancer:
Assets :
'Shadow Wifi'
Credits :
Client : Stichting Tegen Kanker
Contact : Martine Ceuppens
Agency : Happiness Brussels
Executive Creative Management : Karen Corrigan
CD : Geoffrey Hantson
CD : Philippe Fass
Chief Innovation Officer : Kris Hoet
Creation : Laurie Lacourt
Creation : Catherine Hermans
Group Account Director : Pascal Kemajou
Creative Producer : Dominique Van Doormaal
Agency Producer : Bart Vande Maele
Graphic Designer : Gregory Ellinger, Laurie Lacourt, Emilie Wauthelet
Event Producer : Mathias Mallentjer
DOP : Simon Schuurmans
WiFi Hardware Specialist : Ward Van Ooteghem
General Producer : Jacques Aragonnés
BTL Supervisor : Tomas Corts
Data/Telecom Provider : Bartel Lambeau (JIM Mobile)
Film Production Company : Maneki Studio
Post-Production : Moxy




JOBS




INTERVIEW

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier