SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Dallas Antwerp/JOE fm: "99 LUFTBALLONS"

Woensdag 5 Maart 2014


Dallas Antwerp/JOE fm:
Assets :
spot TV website
Credits :
Client : JOE fm
Contacts : Kim Boelens, Filip Teerlinck, Tom Klerkx, Florent Luyckx
Agency : Dallas Antwerp
Account Team : Patrick Jean Clymans, Carole Michels, Peter Van Buggenhout
CD : Stijn Gansemans
CD : Paul Popelier
Creation : Joeri Van Den Broeck
Creation : Stijn Gansemans
Creation : Paul Popelier
Creation : Wesley Kuystermans
Creation : Yannick Schoch
Film Production Company : Dr Film
Director : Michael Bombeeck
Film Producer : Annemie Decorte, Tuyen Pham Xuan (ASP)
Music : Nena
Sound Production Cy : Brandy




JOBS


INTERVIEW

Vivian Schiller (Weber Shandwick):

Vivian Schiller (Weber Shandwick): "De waarheid heeft tegenwoordig meer te maken met emotie dan met feiten"



DOSSIER  



Nemen de consultants de reclame over?   


Op de belangrijke markten opent The Big Five de laatste jaren de portefeuille om allerhande digitale, service design en creatieve bureaus over te nemen. Palmen bedrijven als Deloitte Deloitte en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Wat kunnen media leren van de porno-industrie?  


Het begon met VHS, maar ook in digitale tijden is de impact van de pornowereld op nieuwe media en marketingtechnieken groot. Affiliate marketing, augmented en virtual reality… het zijn stuk voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Kantar TNS Connected Life 2017: gebruiksaanwijzing voor de toekomst  


Wie de barometer van Kantar TNS niet kent, heeft twee keer ongelijk: de indicatoren geven een actueel beeld van de concrete trends betreffende de connectie tussen consumenten en content. Deze...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier