SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Happiness/Stievie: "Het nieuwe tv-seizoen"

Dinsdag 15 Maart 2016


Happiness/Stievie:
Assets :
spot Tv 'Mobile Device Trailer' radio 'Live' radio 'We zijn er bijna'
Credits :
Client : het nieuwe tv-seizoen
Contacts : Calogero Macaluso, Gitte Ceyssens
Agency : Happiness Brussels
CD : Geoffrey Hantson
CD : Pieter Claeys
CD : Philippe Fass
CEO : Karen Corrigan
Chief Innovation Officer : Kris Hoet
Head of Craft : Lennert Vedts
Creation : Barbara Dzikanowice
Creation : Robin Dhondt
Creation : Steven Devreese
Managing Director : Elke Janssens
Account Team : Laura Van Avondt, Aubry Crock
Agency Producer : Bart Vande Maele
Radio Production Company : Raygun
Film Production Company : Boss’em
Director : Davy Bosschem




JOBS




INTERVIEW

Karl Gilis (AGConsult): Facebook balanceert op randje van ethisch aanvaardbaar digital persuasion design

Karl Gilis (AGConsult): Facebook balanceert op randje van ethisch aanvaardbaar digital persuasion design



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier