SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Happiness/Stievie: "Het nieuwe tv-seizoen"

Dinsdag 15 Maart 2016


Happiness/Stievie:
Assets :
spot Tv 'Mobile Device Trailer' radio 'Live' radio 'We zijn er bijna'
Credits :
Client : het nieuwe tv-seizoen
Contacts : Calogero Macaluso, Gitte Ceyssens
Agency : Happiness Brussels
CD : Geoffrey Hantson
CD : Pieter Claeys
CD : Philippe Fass
CEO : Karen Corrigan
Chief Innovation Officer : Kris Hoet
Head of Craft : Lennert Vedts
Creation : Barbara Dzikanowice
Creation : Robin Dhondt
Creation : Steven Devreese
Managing Director : Elke Janssens
Account Team : Laura Van Avondt, Aubry Crock
Agency Producer : Bart Vande Maele
Radio Production Company : Raygun
Film Production Company : Boss’em
Director : Davy Bosschem




JOBS


INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  



Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier