SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

TBWA Brussels/Telenet: "Vollenbak Vooruit"

Dinsdag 1 Maart 2016


TBWA Brussels/Telenet:
Assets :
'Lanceringsfilm' 'Borsten' 'Koken' radio radio pins pins
Credits :
Client : Telenet
Contact : Nathalie Rahbani
Agency : TBWA\BRUSSELS
CD : Jan Macken
Creation : Menno Buyl
Creation : Thomas De Vreese
Creation : Chiara De Decker
Account Team : Isabel Broes, Sharon Lavaert, Katrien Crabbe, Joachim François
Strategy : Bert Denis
Media Arts : Sylvie Dewaele
Agency Producers : Annemie Decorte, Mieke Vandewalle
Film Production Company : In Case of Fire
Director : Sven Super
Producers : Arjan Oosterveen
DOP : Philip Van Volsem
Post-Producer : Katrien Van den Brande
Editor & Color Grader : Joppo (De Grot)
Online Editor : Enzo Piccinato
Sound Engineer : Jan Pollet
Music : TC Matic
Film Production Company : SAKE
Producers : Annemie Decorte
Offline Edit : Anton Ceuppens




JOBS




INTERVIEW

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier